امروزه بسیاری از تئاتری ها تلاش می کنند تا از طریق رسانه های اجتماعی نظیر اینستاگرام بر تعداد مخاطبان خود بیفزایند.
با این حال، این رویکرد از راهبردهای گوناگونی برخوردار است که شناخت و به کارگیری آن ها نه تنها بر تعداد فالوئرهای شما می افزاید؛ بلکه از این رهگذر بر تعداد فروش بلیت های نمایشتان می افزاید.
امروزه مصرف کنندگان با توجه بیش از حد روبرو هستند. ایجاد محتوایی که جلب توجه کند، هم ضروری و هم اضطراب آور است؛ به ویژه در زمانی که تازه کار خود را شروع کرده اید.
تولید محتوا نیازمند نوعی جریان مداوم و مستمر بوده که شاید بسیار بیش از حد به نظر برسد.
در همین راستا، باید سختگیر بوده و از خود بپرسید چگونه یک قطعه کار خاص می تواند برای کمپانی تان مفید باشد.
ایجاد هر محتوا ساعت ها به درازا می انجامد و گاه می تواند کمی بیش از ایجاد عدم تمرکز کارکرد داشته باشد.
در این صورت، بر تعداد مخاطبانتان نمی افزاید.
تمام توجه خود را بر توسعه و ارتقاء تعداد فالوئرهای رسانه های اجتماعی معطوف نکنید؛ زیرا این رویکرد، شیوه ای بسیار متزلزل و بی ثبات در سنجش موفقیت هنری یا تجاری تان محسوب می شود.
در روزهای اولیه بعید است که بودجه ای برای برون سپاری تلاش های بازاریابی خود داشته باشید؛ اما مطمئنا باید در پی افرادی باشید که در زمینه بازاریابی، از تخصص و تجربه لازم برخوردارند:
این روزها همه مردم دست به تولید محتوا می زنند؛ اما محتوای جذابی که بتواند مخاطب به دنبال داشته باشد مهارتی دشوار و ارزشمند است.
در این جا یک دستورالعمل کوتاه برای ایجاد محتوای جذاب آنلاین درج شده است:
¡ تلاش نکنید از شخص دیگری کپی کنید. در این صورت، احساس نازل بودن را منتقل خواهید کرد.
¡ تلاش نکنید چرخ را دوباره اختراع کنید.
در تعارض با نکته بالا، اگر چیزی دیدید یا یافتید که کار می کند، با آن همراه شوید.
¡ سبک خود را حفظ کنید. این به کار شما قوام و تشخص می بخشد.
¡ در حد توانتان کار کنید تلاش برای ایجاد حس یک تیزر فیلم با تلفن همراه شاید باعث دیده شدن شما شود.
به جای آن بر ایجاد محتوای خوب با ابزارهایی که به آن ها دسترسی دارید تمرکز کنید. چیزی شبیه خود تمرین هنری شما!
¡ به صورت بنیادین و اساسی، تجزیه و تحلیل کنید.
خود را در این کار غرق نکنید؛ اما تلاش کنید محتوایی که بیشترین تعامل را به همراه دارد تولید کنید.
¡ به میزان و چگونگی دسترسی فکر کنید.
امروزه در دسترس قرار دادن محتوا آسان تر از همیشه بوده و معمولا منجر به تولید محتوای بهتر می شود.
درباره رنگ های انتخابی خود فکر کرده و به فیلم های خود زیرنویس اضافه کنید.
شما می توانید از طریق ابزاری مانند Google Lighthouse Audit، یک تدوین سریع و آسان را انجام دهید.
لایت هاوس به سایت شما امتیازی – از 100 – برای مولفه هایی نظیر میزان خوانایی، زمان بارگذاری، دسترسی و رتبه بندی سئو ارائه می دهد که از آن ها می توانید برای اندازه گیری عملکرد کلی خود بهره مند شوید.
برای جستجوی لایت هاوس، هر صفحه وب را در مرورگر گوگل کروم باز کرده، کلیک راست کرده و اینسپکت (Inspect) را انتخاب کنید.
در کادری که ظاهر می شود (نگران نباشید که خیلی فنی به نظر می رسد!) دبل (Dabble) را در سمت راست بالای کادر انتخاب کنید. حالا گزینه گو (Go) را انتخاب کنید.
یک گزارش سریع اجرا شده و نتایج، بهصورت تفکیک بصری آسان برای پیگیری به نمایش در می آید.
¡ بلندی صدا در ویدیوهایتان بسیار مهم است.
ویدیوهایی که با محو شدن آهسته یا با عنوانی دراماتیک بر پس زمینه سیاه آغاز می شوند، ممکن است برای سینما عالی باشند؛ اما شما از زمان محدودی برای جلب توجه تنها یک نفر برخوردارید.
¡ به نقاط دسترسی فکر کنید.
اگر کسی نیاز دارد از فیسبوک شما بازدید کند، نباید مستقیما به سراغ فیسبوکتان برود.
او باید از طریق سایت شما به صفحات اجتماعی و صفحه فروش بلیت نمایشتان دسترسی پیدا کند.
راه هایی بیابید که سفر مشتری با کمترین نقطه اصطکاک ممکن انجام و ساده تر شود.
¡ وبسایت های خود را ساده و پرسرعت نگه دارید.
زمان بالا آمدن وبسایت به منظور درگیر نگه داشتن مشتریان، بسیار مهم است.
عکس ها، فیلم ها و سایر ویژگی های فانتزی، زمان حیاتی بالا آمدن صفحه را کاهش می دهند.
¡ همواره به روز باشید.
وبسایت های قدیمی و پلت فرم های رسانه های اجتماعی بلافاصله فریاد می زنند که کمپانی شما سوخت خود را از دست داده و بدین ترتیب، حتی قبل از شروع کار می تواند از تاثیر منفی برخوردار شود.