سینمای پیش از جنگ جهانی اول، تماشاگران آلمانی از طبقات اجتماع ی مختلف را جذب میکرد و این کشور در زمره پ یشتازان احداث سالن های سینما به شمار میرفت. با این حال، تولید فیلم آلمان از چند کشور اروپایی دیگر عقب تر بود و به ویژه صنعت فیلم دانمارک، نقش برجسته تری در بازار فیلم این کشور – نسبت به بسیاری از شرکت های داخلی – داشت. این وابستگی به فیلمهای وارداتی در طول جنگ، که سیل فیلمهای تبلیغاتی مؤثر ضد آلمانی از سوی متفقین به آلمان سرازیر شد، به موضوعی نگرانکننده 1 دستور ادغام شرکت در میان رهبران نظامی تبدیل شد. بنابراین، در 18 دسامبر ،1917 ژنرال آلمانی اریش لودندورف های تولید، 2 توزیع و اکران اصلی آلمان را در گروه تولید دولتی شرکت سهامی عام فیلم یونیورسوم )UFA )صادر کرد. ماموریت UFA، ارتقاء کیفیت فیلم های آلمانی بود. این سازمان ثابت کرد از عملکرد بسیار مؤثری برخوردار بوده و هنگامیکه جنگ با شکست آلمان در نوامبر 1918 به پایان رسید، صنعت فیلم آلمان برای نخستین بار وارد رقابت در بازار بین المللی فیلم شد. UFA، که در کنترل بخش خصوصی قرار گرفت، بزرگترین استودیوی اروپا را تشکیل داد و غالب فیلمهای “عصر طالیی” سینمای آلمان در جمهوری وایمار )1919-1933( را تولید کرد
- صفحه نخست
- دوره های آموزشی
- دوره های حضوری و آنلاین
- تور خواندنی
- فیلم های آموزشی
- کارگاه های مجازی
- جزوات آموزشی
- دستورالعمل نگارش استیتمنت
- ایونت های صحنه پردازانه
- میزانسن و طراحی صحنه در فیلم راننده تاکسی
- لباس های مدرن ابتدای قرن بیستم چگونه شکل گرفتند
- ظهور و سقوط سینمای اکسپرسیونیسم در آلمان
- مد و طراحی لباس کانستراکتیویستی روسی
- مقدمه ای بر گنجینه هنر ایران در موزه متروپولیتن نیویورک
- ظهور بیوتلماتیک و بیوروباتیک
- انتشارات
- پادکست
- سفارشات
- وبلاگ
- تماس با ما
- درباره ما
- همکاری با من
هنوز بررسیای ثبت نشده است.