تولید فیلم و تئاتر و احساس خوشبختی نسل ها

اصولا تئاتر بدون مخاطب معنا ندارد. بدین ترتیب، مخاطب شناسی اصل مهم تولید تئاتر است.

شما باید ئاتر را بخشی از صنعت تجربه بدانید و نسل­ های Y و Z را در قالب یکی از مخاطبان اصلی خود در نظر بگیرید.

هزاره­ ای ­ها یا نسل Y افرادی هستند که در فاصله میان سال ­های 1980 تا 1996 متولد شده ­اند. تا سال 2025، تقریبا 75٪ از نیروی کار جهان را نسل Y تشکیل خواهند داد.

نسل Z کسانی هستند که از اواسط دهه 1990 تا اوایل دهه 2000 متولد شده ­اند. هر دو گروه، نسل رسانه­ های اجتماعی به ­شمار می ­روند که به شدت به آموزش ­های بصری وابسته ­اند.

 

 

آن­ ها مصرف­ كنندگانی هستند كه «در لحظه زندگی می ­كنند» و در رابطه با برندها، پاسخ ­هایی سریع و تقریبا فوری می ­خواهند.

آن ­ها مصرف­ کنندگانی احساسی هستند. آن ­ها به ­جای ویژگی­های عملکردی یک محصول یا خدمت، به تعامل عاطفی با آن اهمیت می­ دهند.

آن ­ها همچنین به دنبال اعتبار، منحصر به فرد بودن و فرصت شناسایی خود با یک برند خاص هستند.

در همین راستا، یک برند تجاری، یک کمپانی تئاتر و اصلا یک نمایش، به ­منظور پذیرش، کاوش و استقبال از نسل جدید مصرف­ کنندگان، باید سبک خاص خود را داشته باشد؛ تجربه احساسی مثبتی را ارائه دهد؛ به روز باشد؛ احساس امنیت به ­وجود آورد و دوست ­دار محیط زیست باشد.

 

ون دن برگ و بهرر دو پژوهشگر معاصر درباره خوشبختی اظهار داشته اند:

«مهم­ ترین احساسی است که برندهای داغ بر می ­انگیزند؛ زیرا این احساس، نیاز جوانان به لذت ­جویی و گریز را برآورده می­ سازد». یک فیلم یا تئاتر باید توانایی برانگیختن احساس خوشبختی، رضایت و تجربیات چالش­ برانگیز را داشته باشد. فیلم یا نمایش شما باید توجه کامل را به خود جلب کرده و امکان ارتباط افراد با یکدیگر را فراهم سازد.

Loading

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *